Ntah pebende tag ni pon aku xtau..sbb permintaan drp hang lekir
so aku layan je la!

Q1. Nama timangan?
~ syah, mie, abg kacak (haha) ~

Q2, Aku seorang yang?
~ biasa je, peramah bila dah kenal, sporting, open-minded,
agak pemalas, suka main futsal, xsuka kaco org n lu pikir la sendiri ~

Q3. Pets?
~ harimau belang, dinasor ~

Q4. Insan teristimewa?
~ every single famili members, awek aku n my dudes ~

Q5. Lagu kesukaan?
~ demolition lovers - mcr ~

Q6. Makanan kegemaran?
~ laksa pak ngah ~

Q7. Warna kegemaran?
~ hitam, biru, kuning ~

Q8. Sikap yang membuat aku stress?
~ when people stab my back ~

Q9. 3 benda yg mesti ada dlm beg aku?
~ pen, notebook, pendrive ~

Q10. Kali terakhir aku menangis?
~ mane leh kasitau, wek ~



sbb aku malas..so aku xde nak tag sape-sape..klu nak
lu org tag la diri sendiri..ehe.